Cs Arad Community

[Tutorial] Cum sa traducem AmxModX in romana !   2z8bv910

Bun Venit pe forum. Te rugam sa te inregistrezi/loghezi.
A aparut sectiunea NFS (Need for Speed).Posteaza acolo o versiune de Need For Speed care sa functionaze (cand il descarci si cand il instalezi si cand te joci) si joacate impreuna cu ceilalti.
Radio20. Cel mai bun Radio. www.radio20.ro
Aici poate fi mesajul tau(Fara reclame).Trimite PM lui AnK` pentru detalii

    [Tutorial] Cum sa traducem AmxModX in romana !

    Vasy [;x]
    Vasy [;x]
    Moderator Global
    Moderator Global

    Mesaje : 189
    Puncte : 16105
    Karma : 3
    Data de inscriere : 12/05/2011
    Varsta : 27
    Localizare : Sighisoara

    [Tutorial] Cum sa traducem AmxModX in romana !   Empty [Tutorial] Cum sa traducem AmxModX in romana !

    Mesaj Scris de Vasy [;x] la data de Mar Mai 31, 2011 8:29 am

    *ATENTIE ADAUGAM DEASUPRA LA "[en]"
    Mergem in addons/amxmodx/data/lang si deschidem urmatoarele fisiere:

    1. admin.txt
    Cod:
    LOADED_ADMIN = 1 administrator a fost incarcat din fisier
    LOADED_ADMINS = %d administratori au fost incarcati din fisier
    SQL_CANT_CON = Eroare SQL: conectare esuata: '%s'
    SQL_CANT_LOAD_ADMINS = Eroare SQL: esuare incarcare administratori: '%s'
    NO_ADMINS = Nu a fost gasit nici un administrator.
    SQL_LOADED_ADMIN = 1 administrator a fost incarcat din baza de date
    SQL_LOADED_ADMINS = %d administratori au fost incarcati din baza de date
    INV_PAS = Parola invalida!
    PAS_ACC = Parola acceptata
    PRIV_SET = Privilegii acordate
    NO_ENTRY = Acest nume este rezervat pe server.


    2. adminchat.txt
    Cod:
    COL_WHITE = alb
    COL_RED = rosu
    COL_GREEN = verde
    COL_BLUE = albastru
    COL_YELLOW = galben
    COL_MAGENTA = purpuriu
    COL_CYAN = cian
    COL_ORANGE = oranj
    COL_OCEAN = ocean
    COL_MAROON = maro
    PRINT_ALL = (TOTI) %s : %s


    3. admincmd.txt
    Cod:
    ADMIN_KICK_1 = ADMIN: kick %s
    ADMIN_KICK_2 = ADMIN %s: kick %s
    IP_REMOVED = Ip-ul "%s" a fost inlaturat din lista de ban-uri
    AUTHID_REMOVED = ID-ul "%s" a fost inlaturat din lista de ban-uri
    ADMIN_UNBAN_1 = ADMIN: unban %s
    ADMIN_UNBAN_2 = ADMIN %s: unban %s
    ADMIN_ADDBAN_1 = ADMIN: ban %s
    ADMIN_ADDBAN_2 = ADMIN %s: ban %s
    BANNED = banat
    FOR_MIN = pentru %s min
    PERM = permanent
    CLIENT_BANNED = Jucatorul "%s" a primit ban
    ADMIN_SLAY_1 = ADMIN: slay %s
    ADMIN_SLAY_2 = ADMIN %s: slay %s
    CLIENT_SLAYED = Jucatorul "%s" a primit slay
    ADMIN_SLAP_1 = ADMIN: slap %s cu %d dmg
    ADMIN_SLAP_2 = ADMIN %s: slap %s cu %d dmg
    CLIENT_SLAPED = Jucatorul "%s" a primit slap %d dmg
    MAP_NOT_FOUND = Harta cu acel nume nu a fost gasita sau este invalida
    ADMIN_MAP_1 = ADMIN: schimbare harta pe %s
    ADMIN_MAP_2 = ADMIN %s: schimbare harta pe %s
    NO_MORE_CVARS = Nu se pot adauga mai multe comenzi pentru accesul rcon!
    UNKNOWN_CVAR = Comanda nerecunoscuta: %s
    CVAR_NO_ACC = Nu ai acces la aceasta comanda
    CVAR_IS = Comanda "%s" este "%s"
    PROTECTED = PROTEJAT
    SET_CVAR_TO = %s seteaza comanda %s pe "%s"
    CVAR_CHANGED = Comanda "%s" a fost schimbata pe "%s"
    LOADED_PLUGINS = Plugin-uri incarcate
    NAME = nume
    VERSION = versiune
    AUTHOR = autor
    FILE = fisier
    STATUS = statut
    PLUGINS_RUN = %d plugin-uri, %d functionale
    LOADED_MODULES = Moduluri incarcate
    NUM_MODULES = %d moduluri
    FILE_NOT_FOUND = Fisier-ul "%s" nu a fost gasit
    ADMIN_CONF_1 = ADMIN: executare config %s
    ADMIN_CONF_2 = ADMIN %s: executare config %s
    PAUSED = s-a intrerupt jocul
    UNPAUSED = s-a revenit la joc
    UNABLE_PAUSE = Server-ul nu a putut intrerupe jocul. Este nevoie de jucatori adevarati.
    SERVER_PROC = Continuare server %s
    PAUSING = se interupe jocul
    UNPAUSING = se revine la joc
    PAUSE = intrerupe jocul
    UNPAUSE = revino la joc
    COM_SENT_SERVER = Comanda "%s" a fost trimisa in consola server-ului
    CLIENTS_ON_SERVER = Jucatori pe server
    IMMU = imu
    RESERV = rez
    ACCESS = acces
    TOTAL_NUM = Total %d
    SKIP_MATCH = Se trece peste "%s" (criteriu "%s")
    SKIP_IMM = Se trece peste "%s" (imunitate)
    KICK_PL = Kick "%s"
    YOU_DROPPED = Ai fost dat afara deoarece admin-ul permite doar un grup specificat de jucatori pe server
    KICKED_CLIENTS = %d jucatori au primit kick
    ADMIN_LEAVE_1 = ADMIN: iesire %s %s %s %s
    ADMIN_LEAVE_2 = ADMIN %s: iesire %s %s %s %s
    ADMIN_NICK_1 = ADMIN: schimbare nume %s cu "%s"
    ADMIN_NICK_2 = ADMIN %s: schimbare nume %s cu "%s"
    CHANGED_NICK = Numele %s a fost schimbat cu "%s"


    4. adminhelp.txt
    Cod:
    HELP_COMS = Ajutor AMX Mod X: Comenzi
    HELP_ENTRIES = Intrari %d - %d din %d
    HELP_USE_MORE = Scrie 'amx_help %d' pentru mai mult
    HELP_USE_BEGIN = Scrie 'amx_help 1' pentru inceput
    TYPE_HELP = Scrie 'amx_help' in consola pentru afisare lista comenzi
    TIME_INFO_1 = Timp Ramas: %d:%02d. Urmatoarea Harta: %s
    TIME_INFO_2 = Nici o Limita a Timpului. Urmatoarea Harta: %s


    5. adminslots.txt
    Cod:
    DROPPED_RES = Ai primit kick pentru rezervare slot.


    6. adminvote.txt
    Cod:
    ADMIN_CANC_VOTE_1 = %s: anuleaza vot
    ADMIN_CANC_VOTE_2 = %s %s: anuleaza vot
    VOTING_CANC = Votarea a fost anulata
    NO_VOTE_CANC = Nu exista votari pentru anulare sau nu poate fi anulata cu aceea comanda
    RES_REF = Rezultat refuzat
    RES_ACCEPTED = Rezultat acceptat
    VOTING_FAILED = Votare esuata
    VOTING_RES_1 = %s (da "%d" voturi, nu "%dvoturi", necesare "%d")
    VOTING_RES_2 = %s (a obtinut "%d voturi", necesare "%d")
    VOTING_SUCCESS = Votarea a avut loc cu succes
    VOTING_RES_3 = %s (a obtinut "%d" voturi, necesare "%d"). Rezultatul este: %s
    THE_RESULT = Rezultatul
    WANT_CONTINUE = Accepti schimbarea hartii?
    VOTED_FOR = %s a votat pentru
    VOTED_AGAINST = %s a votat impotriva
    VOTED_FOR_OPT = %s a votat pentru #%d
    ALREADY_VOTING = Deja se afla o votare in curs de desfasurare.
    VOTING_NOT_ALLOW = Votarile nu sunt permise acum
    GIVEN_NOT_VALID = %s nu este valida
    MAP_IS = harta este
    MAPS_ARE = hartile sunt
    CHOOSE_MAP = Alege harta
    ADMIN_VOTE_MAP_1 = %s: votare harta
    ADMIN_VOTE_MAP_2 = %s %s: votare harta
    VOTING_STARTED = Votarea a inceput.
    VOTING_FORBIDDEN = Votarea pentru aceasta optiune nu este permisa
    ADMIN_VOTE_CUS_1 = %s: votare customizata
    ADMIN_VOTE_CUS_2 = %s %s: votare customizata
    VOTE = Voteaza
    ACTION_PERFORMED = Aceasta comanda nu poate fi executata pe bot-ul "%s"
    ADMIN_VOTE_FOR_1 = %s: vot %s pentru %s
    ADMIN_VOTE_FOR_2 = %s %s: vot %s pentru %s



    7. antiflood.txt
    Cod:
    STOP_FLOOD = Nu mai flooda server-ul!


    8. cmdmenu.txt
    Cod:
    CMD_MENU = Menu Comenzi
    CONF_MENU = Menu Configuratie
    SPE_MENU = Menu Speech


    9. common.txt
    Cod:
    BACK = Inapoi
    EXIT = Iesire
    MORE = Mai mult
    NONE = Nici unul
    ADMIN = ADMIN
    PLAYER = JUCATOR
    ERROR = eroare
    YES = Da
    NO = Nu
    BAN = ban
    KICK = kick
    NO_ACC_COM = Nu ai acces la aceasta comanda
    USAGE = Valoare
    MORE_CL_MATCHT = Sunt mai multi jucatori ce va indeplinesc cautarea
    CL_NOT_FOUND = Jucatorul cu acel nume sau id nu exista
    CLIENT_IMM = Jucatorul "%s" are imunitate
    CANT_PERF_DEAD = Aceasta comanda nu poate fi executata pe jucatorul decedat "%s"
    CANT_PERF_BOT = Aceasta comanda nu poate fi executata pe bot-ul "%s"
    ON = Activat
    OFF = Dezactivat


    10. imessage.txt
    Cod:
    INF_REACH = Limita mesajelor informative a fost atinsa!


    11. languages.txt[/color]
    Cod:
    LANG_NAME = Romanian
    LANG_NAME_NATIVE = Romana


    [b]12. mapchooser.txt

    Cod:
    CHO_FIN_EXT = Votarea s-a incheiat. Harta actuala va fi prelungita %.0f minute
    CHO_FIN_NEXT = Votarea s-a incheiat. Urmatoarea harta va fi %s
    CHOSE_EXT = %s a votat pentru prelungirea hartii actuale
    X_CHOSE_X = %s a votat pentru %s
    CHOOSE_NEXTM = AMX Alege harta urmatoare
    EXTED_MAP = Prelungirea hartii actuale %s
    TIME_CHOOSE = E timpul sa alegeti harta urmatoare...

    13. mapsmenu.txt
    Cod:
    RESULT_REF = Rezultat refuzat
    RESULT_ACC = Rezultat acceptat
    VOTE_SUCCESS = Votarea a avut loc cu succes. Harta va fi schimbata pe
    VOTE_FAILED = Votare esuata
    THE_WINNER = Castigatoare
    WANT_CONT = Accepti schimbarea hartii?
    VOT_CANC = Votarea a fost anulata
    X_VOTED_FOR = %s a votat pentru #%d
    VOTEMAP_MENU = Menu Votare Harta
    START_VOT = Incepe Votarea
    SEL_MAPS = Harti Alese
    ALREADY_VOT = Se desfasoara o votare deja.
    NO_MAPS_MENU = Nu exista harti in menu
    VOT_NOW_ALLOW = Nu sunt permise votarile acum
    WHICH_MAP = Ce harta doresti?
    CHANGE_MAP_TO = Schimbare harta pe
    CANC_VOTE = Anuleaza Vot
    ADMIN_V_MAP_1 = ADMIN: votare harta
    ADMIN_V_MAP_2 = ADMIN %s: votare harta
    ADMIN_CHANGEL_1 = ADMIN: schimbare harta pe %s
    ADMIN_CHANGEL_2 = ADMIN %s: schimbare harta pe %s
    CHANGLE_MENU = Menu Schimbare Harta


    14. menufront.txt
    Cod:
    KICK_PLAYER = Kick Jucator
    BAN_PLAYER = Ban Jucator
    SLAP_SLAY = Plesneste/Ucide Jucator
    TEAM_PLAYER = Jucator Echipa ^n
    CHANGEL = Schimba harta
    VOTE_MAPS = Voteaza pentru hartile ^n
    SPECH_STUFF = Speech
    CLIENT_COM = Comenzi Jucatori
    SERVER_COM = Comenzi Server
    CVARS_SET = Setari Cvar
    CONFIG = Configuratie
    LANG_SET = Setari Limbaj
    STATS_SET = Setari Statistici ^n
    PAUSE_PLUG = Opreste Plugin-uri
    RES_WEAP = Restrictioneaza Arme
    TELE_PLAYER = Teleporteaza Jucator


    15. miscstats.txt
    Cod:
    WITH = cu
    KNIFE_MSG_1 = %s l-a taiat si feliat pe %s
    KNIFE_MSG_2 = %s a scos cutitul afara si l-a macelarit pe %s
    KNIFE_MSG_3 = %s se furiseaza atent pe la spate si il taie pe %s
    KNIFE_MSG_4 = %s l-a injunghiat pe %s
    LAST_MSG_1 = Acum toti se bazeaza pe tine!
    LAST_MSG_2 = Sper ca mai ai viata.
    LAST_MSG_3 = Toti colegii tai de echipa au murit. Bafta!
    LAST_MSG_4 = Acum esti singur. Distreaza-te!
    HE_MSG_1 = %s ii trimite un mic cadou lui %s
    HE_MSG_2 = %s ii arunca un dar micut lui %s
    HE_MSG_3 = %s a facut o aruncare precisa catre %s
    HE_MSG_4 = %s a avut o explozie mare pentru %s
    SHE_MSG_1 = %s s-a detonat cu o grenada
    SHE_MSG_2 = %s incearca efectul unei grenade
    SHE_MSG_3 = %s inghite grenazi cu totul!
    SHE_MSG_4 = %s explodeaza!
    HS_MSG_1 = $kn l-a ucis pe $vn cu o impuscatura bine^nplasata pe cap!
    HS_MSG_2 = $kn a inlaturat capul lui $vn^ncu $wn
    HS_MSG_3 = $kn a transformat capul lui $vn ^nin budinca cu $wn
    HS_MSG_4 = $vn a fost invins de $kn
    HS_MSG_5 = Capul lui $vn a fost^ntransformat in gelatina rosie
    HS_MSG_6 = $kn are o tinta superba cu $wn,^niar $vn stie bine.
    HS_MSG_7 = Capul lui $vn a stat prea mult in tinta lui $kn.
    DOUBLE_KILL = Wow! %s a facut o dubla ucidere!
    PREPARE_FIGHT = Pregateste-te de LUPTA!^nRunda %d
    KILLED_ROW = Ai ucis %d consecutiv pana acum
    DIED_ROUNDS = Ai grija! Ai murit %d runde consecutiv.
    KILLED_CHICKEN = Cineva a omorat o gaina!
    BLEW_RADIO = Cineva a aruncat radioul in aer!
    REACHED_TARGET = Omg! %s a ajuns la destinatie!
    PLANT_BOMB = %s planteaza bomba!
    DEFUSING_BOMB = %s dezamorseaza bomba.
    SET_UP_BOMB = %s ne-a pus bomba!
    DEFUSED_BOMB = %s a dezamorsat bomba!
    FAILED_DEFU = %s nu a reusit sa dezamorseze bomba.
    PICKED_BOMB = %s a luat bomba.
    DROPPED_BOMB = %s a scapat bomba!
    CT = CT
    CTS = CTI
    TERRORIST = TERORIST
    TERRORISTS = TERORISTI
    REMAINING = %d %s Ramasi in viata.
    KILLS = Ucideri
    HS = hs

    16. multilingual.txt
    Cod:
    LANG_NOT_EXISTS = Acest limbaj nu exista
    PERSO_LANG = Limbaj Personal
    LANG_MENU = Menu Limbaj
    SERVER_LANG = Limbaj Server
    SAVE_LANG = Salveaza Limbaj
    SET_LANG_SERVER = Limbajul server-ului a fost setat pe "%s"
    SET_LANG_USER = Limbajul tau a fost setat pe "%s"
    TYPE_LANGMENU = Scrie 'amx_langmenu' in consola pentru afisarea unui menu cu limbaje
    LANG_MENU_DISABLED = Menu limbaj dezactivat.


    17. nextmap.txt
    Cod:
    NEXT_MAP = Urmatoarea Harta:
    PLAYED_MAP = Harta Actuala
    FRIEND_FIRE = Friendly-Fire


    18. pausecfg.txt
    Cod:
    PAUSE_COULDNT_FIND = Nu a fost gasit un plugin ce rezulta cautarea "%s"
    PAUSE_PLUGIN_MATCH = Plugin-ul "%s" rezulta cautarea
    PAUSE_CONF_CLEARED = Fisier-ul de configuratie a fost golit. Reincarca harta daca este nevoie
    PAUSE_ALR_CLEARED = Configuratia a fost golita deja!
    PAUSE_CONF_SAVED = Configuratia a fost salvata cu succes
    PAUSE_SAVE_FAILED = Salvarea configuratiei a esuat!
    LOCKED = BLOCAT
    PAUSE_UNPAUSE = Intrerupe/Reincarca Plugin-uri
    CLEAR_STOPPED = Goleste fisier-ul cu cele intrerupte
    SAVE_STOPPED = Salveaza fisier-ul cu cele intrerupte
    PAUSED_PLUGIN = Plugin-ul %d a fost intrerupt
    PAUSED_PLUGINS = Au fost intrerupte %d plugin-uri
    UNPAUSED_PLUGIN = Plugin-ul %d a fost reincarcat
    UNPAUSED_PLUGINS = Au fost reincarcate %d plugin-uri
    CANT_MARK_MORE = Nu se pot marca mai multe plugin-uri ca intrerupte!
    PAUSE_LOADED = Intrerupe plugin-uri: Plugin-uri incarcate
    STOPPED = intrerupte
    VERSION = versiune
    FILE = fisier
    PAUSE_ENTRIES = Intrari %d - %d din %d (%d functioneaza)
    PAUSE_USE_MORE = Scrie 'amx_pausecfg list %d' pentru mai mult
    PAUSE_USE_BEGIN = Scrie 'amx_pausecfg list 1' pentru inceput
    PAUSE_USAGE = Folosire: amx_pausecfg <comanda> [nume]
    PAUSE_COMMANDS = Comenzi
    COM_PAUSE_OFF = ^toff - intrerupe toate plugin-urile ce nu sunt in lista
    COM_PAUSE_ON = ^ton - reincarca toate plugin-urile ce nu sunt in lista
    COM_PAUSE_STOP = ^tstop <fisier> - opreste un plugin
    COM_PAUSE_PAUSE = ^tpause <fisier> - intrerupe un plugin
    COM_PAUSE_ENABLE = ^tenable <file> - incarca un plugin
    COM_PAUSE_SAVE = ^tsave - salveaza o lista a plugin-urilor oprite
    COM_PAUSE_CLEAR = ^tclear - goleste o lista a plugin-urilor oprite
    COM_PAUSE_LIST = ^tlist [id] - listeaza plugin-urile
    COM_PAUSE_ADD = ^tadd <title> - marcheaza un plugin ca si reincarcat

    19. plmenu.txt
    Cod:
    ADMIN_BAN_1 = ADMIN: ban %s
    ADMIN_BAN_2 = ADMIN %s: ban %s
    BAN_MENU = Menu Ban
    BAN_FOR_MIN = Ban %d minute
    BAN_PERM = Ban permanent
    SLAP_SLAY_MENU = Slap/Slay
    SLAP_WITH_DMG = Slap cu %d dmg
    SLAY = Slay
    KICK_MENU = Menu Kick
    ADMIN_TRANSF_1 = ADMIN: transfera %s la %s
    ADMIN_TRANSF_2 = ADMIN %s: transfera %s la %s
    TEAM_MENU = Menu Echipe
    TRANSF_TO = Transfera la %s
    CL_CMD_MENU = Menu Comenzi Jucator
    NO_CMDS = Nici o comanda valabila


    20. restmenu.txt
    Cod:
    EQ_WE_RES = Echipamentul si armele au fost restrictionate
    EQ_WE_UNRES = Restrictia echipamentului si armelor a fost inlaturata
    HAVE_BEEN = au fost
    HAS_BEEN = a fost
    RESTRICTED = adaugate restrictii
    UNRESTRICTED = inlaturate restrictile
    NO_EQ_WE = Nu a putut fi gasit acest echipament sau arma
    WEAP_RES = Restrictii Arme
    VALUE = valoare
    REST_ENTRIES_OF = Intrari %i - %i din %i
    REST_USE_MORE = Scrie 'amx_restrict list %i' pentru mai mult
    REST_USE_BEGIN = Scrie 'amx_restrict list 1' pentru inceput
    REST_CONF_SAVED = Configuratia a fost salvata (fisier "%s")
    REST_COULDNT_SAVE = Nu s-a putut salva configuratia (fisier "%s")
    REST_CONF_LOADED = Configuratia a fost incarcata (fisier "%s")
    REST_COULDNT_LOAD = Nu s-a putut incarca configuratia (file "%s")
    COM_REST_USAGE = Folosire: amx_restrict <comanda> [valoare]
    COM_REST_COMMANDS = Comenzi:
    COM_REST_ON = ^ton - adauga restrictii pe tot echipamentul
    COM_REST_OFF = ^toff - inlatura restrictile de pe tot echipamentul
    COM_REST_ONV = ^ton <valoare> [.] - adauga restrictile specificate
    COM_REST_OFFV = ^toff <valoare> [.] - inlatura restrictile specificate
    COM_REST_LIST = ^tlist - afisare lista cu echipamente si arme
    COM_REST_SAVE = ^tsave - salveaza restrictii
    COM_REST_LOAD = ^tload [fisier] - incarca restrictii [dintr-un fisier]
    COM_REST_VALUES = Valorile valabile pentru restrictionare sunt:^nammo, equip, pistol, shotgun, sub, rifle, machine
    COM_REST_TYPE = Scrie 'amx_restrict list' pentru mai multe valori specificate
    REST_WEAP = Restrictioneaza arme
    SAVE_SET = Salveaza setari
    CONF_SAV_SUC = Configuratia a fost salvata cu succes
    CONF_SAV_FAIL = Salvarea configuratiei a esuat!!!


    21. scrollmsg.txt
    Cod:
    MIN_FREQ = Frecventa minima pentru acest mesaj este %d secunde
    MSG_FREQ = Frecventa afisarii messajului Rulant: %d:%02d minute
    MSG_DISABLED = Mesajul Rulant dezactivat


    22. stats_dod.txt
    Cod:
    WHOLEBODY = tot corpul
    HEAD = cap
    CHEST = piept
    STOMACH = stomac
    LEFTARM = brat stang
    RIGHTARM = brat drept
    LEFTLEG = picior stang
    RIGHTLEG = picior drept
    MULTI_MSG = Multi-Ucidere! %s^ncu %d ucideri (%d hs)
    ULTRA_MSG = Ultra-Ucidere! %s^ncu %d ucideri (%d hs)
    SPREE_MSG = %s ARE CHEF DE MACEL!^nwith %d kills (%d hs)
    RAMPAGE_MSG = %s ESTE FURIOS!^ncu %d ucideri (%d hs)
    UNSTOPPABLE_MSG = %s ESTE DE NEOPRIT!^ncu %d ucideri (%d hs)
    MONSTER_MSG = %s ESTE UN MONSTRU!^ncu %d ucideri (%d hs)
    GODLIKE_MSG = %s ESTE DIVIN!^ncu %d ucideri (%d hs)
    MULTI_SMALL = %s: Multi-Ucidere!
    ULTRA_SMALL = %s: Ultra-Ucidere!
    SPREE_SMALL = %s ARE CHEF DE MACEL!
    RAMPAGE_SMALL = %s ESTE FURIOS!
    UNSTOPPABLE_SMALL = %s ESTE DE NEOPRIT!
    MONSTER_SMALL = %s ESTE UN MONSTRU!
    GODLIKE_SMALL = %s ESTE DIVIN!
    KNIFE_MSG_1 = %s l-a taiat si feliat pe %s
    KNIFE_MSG_2 = %s a scos cutitul afara si l-a macelarit pe %s
    KNIFE_MSG_3 = %s se furiseaza atent pe la spate si il taie %s
    KNIFE_MSG_4 = %s l-a injunghiat pe %s
    HE_MSG_1 = %s ii trimite un mic cadou lui %s
    HE_MSG_2 = %s ii arunca un dar micut lui %s
    HE_MSG_3 = %s a facut o aruncare precisa catre %s
    HE_MSG_4 = %s a avut o explozie mare pentru %s
    SHE_MSG_1 = %s s-a detonat cu o grenada
    SHE_MSG_2 = %s incearca efectul unei grenade
    SHE_MSG_3 = %s inghite grenazi cu totul!
    SHE_MSG_4 = %s explodeaza!
    HEAD_MSG_1 = $kn l-a ucis pe $vn cu o impuscatura bine^nplasata pe cap!
    HEAD_MSG_2 = $kn a inlaturat capul lui $vn^ncu $wn
    HEAD_MSG_3 = $kn a transformat capul lui $vn ^nin budinca cu $wn
    HEAD_MSG_4 = $vn a fost invins de $kn
    HEAD_MSG_5 = Capul lui $vn a fost^ntransformat in gelatina rosie
    HEAD_MSG_6 = $kn are o tinta superba cu $wn,^niar $vn stie bine.
    HEAD_MSG_7 = Capul lui $vn a stat prea mult in tinta lui $kn.
    DOUBLE_MSG1 = Wow! %s a facut o dubla ucidere!
    DOUBLE_MSG2 = Incredibil! %s a facut o tripla ucidere !
    DOUBLE_MSG3 = Uimitor! %s a ucis %d oameni deodata !
    MORTAR_MSG1 = %s a plasat bine mortarul si l-a aruncat in aer pe %s
    MORTAR_MSG2 = %s l-a ucis pe %s dintr-o raza mare de actiune
    KILL_INFO1 = %s te-a ucis cu %s^nde la distanta de %.2f metri.^n
    KILL_INFO2 = El ti-a facut %d dmg din %d lovituri^si inca mai are %dhp.^n
    KILL_INFO3 = Tu i-ai facut %d dmg din %d lovituri.^n
    KILL_INFO4 = El te-a lovit in:^n%s^n
    STILL_HAS = %s inca mai are %dhp
    NO_KILLER = Nu ai nici o ucidere.
    TOPX = Top %d
    FFIRE_IS = Friendly-fire:
    ATTACKERS = Atacatori:
    VICTIMS = Victime:
    DMG = dmg
    HIT_S = lovituri
    YOU_HIT = Tu l-ai lovit pe %s in:
    SERVER_STATS = Statisticile Server-ului
    SHOW_STATS = Arata statistici
    SHOW_RANK = Arata pozitia
    TA_MSG = %s a atacat un coleg de echipa
    TK_MSG = %s a ucis un coleg de echipa !
    NADE_CAUGHT = Wow! %s a prins grenada inamicului!
    NADE_FAILEDTK = Oops. %s te-a ucis incercand sa arunce inapoi grenada inamicului.
    NADE_FAILED = %s nu a putut arunca inapoi grenada inamicului.
    NADE_MASTER = OMG! %s este maestru al grenadelor !
    DISABLED_MSG = Server-ul a dezactivat aceasta optiune
    MOST_KILLS = Cele mai multe ucideri
    KILL = ucidere
    KILLS = ucideri
    HEADSHOT = hs
    HEADSHOTS = hs
    BEST_SCORE = Cel mai bun scor
    POINTS = puncte
    MOST_DAMAGE = Cel mai mult dmg
    DAMAGE = dmg
    HIT = lovitura
    HITS = lovituri
    M_KILLS = Ucideri:
    M_DEATHS = Decesuri:
    M_SCORE = Scor:
    M_TKS = TK:
    M_HITS = Lovituri:
    M_SHOTS = Focuri:
    M_HS = HS:
    M_WEAPON = Arma:
    M_DAMAGE = Dmg:
    M_NICK = Nume:
    M_YOUR_RANK_IS = Pozitia ta este
    M_THEIR_RANK_IS = Pozitia lor este
    M_OF = din

    23. statscfg.txt
    Cod:
    NO_OPTION = Couldn't find option(s) with such variable (name "%s")
    STATS_CONF_SAVED = Configuratia stats a fost salvata cu succes
    STATS_CONF_FAILED = Salvarea configuratiei stats a esuat!
    STATS_CONF_LOADED = Configuratia stats a fost incarcata cu succes
    STATS_CONF_FAIL_LOAD = Incarcarea configuratiei stats a esuat!
    STATS_CONF = Configuratie Stats
    STATS_ENTRIES_OF = Intrari %i - %i din %i
    STATS_USE_MORE = Scrie 'amx_statscfg list %i' pentru mai mult
    STATS_USE_BEGIN = Scrie 'amx_statscfg list 1' pentru inceput
    STATS_ENABLED = Stats activat
    STATS_DISABLED = Stats dezactivat
    CANT_ADD_STATS = Nu se pot adauga stats la lista, limita depasita!
    COM_STATS_USAGE = Folosire: amx_statscfg <comanda> [parametri] .
    COM_STATS_COM = Comenzi:
    COM_STATS_ON = ^ton <variabila> - activeaza optiunea specificata
    COM_STATS_OFF = ^toff <variabila> - dezactiveaza optiunea specificata
    COM_STATS_SAVE = ^tsave - salveaza configuratia stats
    COM_STATS_LOAD = ^tload - incarca configuratia stats
    COM_STATS_LIST = ^tlist [id] - lista statut stats
    COM_STATS_ADD = ^tadd <nume> <variabila> - adauga stats la lista
    NO_STATS = Plugin-urile stats nu sunt^ninstalate pe acest server^n
    SAVE_CONF = Salveaza configuratie


    24. statsx.txt
    Cod:
    WHOLEBODY = tot corpul
    HEAD = cap
    CHEST = piept
    STOMACH = stomac
    LEFTARM = brat stang
    RIGHTARM = brat drept
    LEFTLEG = picior stang
    RIGHTLEG = picior drept
    MODE_SET_TO = "amx_statsx_mode" este setat la "%s"
    ATTACKERS = Atacatori
    ACC = ac.
    HIT_S = lovituri
    DMG = dmg
    VICTIMS = Victime
    MOST_DMG = Cel mai mult dmg produs de
    KILLED_YOU_DIST = %s te-a ucis cu %s^nde la distanta de %0.2f metri.
    DID_DMG_HITS = El ti-a facut %d dmg din %d lovituri^nsi inca mai are %dhp si %dap.
    YOU_DID_DMG = Tu i-ai facut %d dmg din %d lovituri.
    EFF = ef.
    BEST_SCORE = Cel mai bun scor
    KILL_S = ucideri
    TOTAL = Total
    SHOT_S = Focuri
    HITS_YOU_IN = %s te-a lovit in
    KILLED_BY_WITH = Ucis de %s cu %s de la %0.0fm
    NO_HITS = nici o lovitura
    YOU_NO_KILLER = Nu ai nici o ucidere.
    YOU_HIT = Tu l-ai lovit pe %s de %d ori, %d dmg
    LAST_RES = Ultimul rezultat: %d lovituri, %d dmg
    KILLS = Ucideri
    DEATHS = Decesuri
    HITS = Lovituri
    SHOTS = Focuri
    YOUR = Pozitia ta
    PLAYERS = Jucatori
    RANK_IS = este %d din %d
    DAMAGE = Dmg
    WEAPON = Arma
    YOUR_RANK_IS = Pozitia ta este %d din %d cu %d ucideri, %d lovituri, %0.2f% ef. si %0.2f% ac.
    AMMO = munitie
    HEALTH = viata
    ARMOR = vesta
    GAME_SCORE = Scorul Jocului
    STATS_ANNOUNCE = Ai %s anunturile statisticilor
    ENABLED = activat
    DISABLED = dezactivat
    SERVER_STATS = Statistici Jucatori
    X_RANK_IS = Pozitia lui %s este %d din %d
    DISABLED_MSG = Server-ul a dezactivat aceasta optiune



    25. telemenu.txt
    Cod:
    ADMIN_TELEPORT_1 = ADMIN: teleportare %s
    ADMIN_TELEPORT_2 = ADMIN %s: teleportare %s
    TELE_MENU = Menu Teleportare
    CUR_LOC = Locatia Actuala
    SAVE_LOC = Salveaza Locatie


    26. time.txt
    Cod:
    TIME_ELEMENT_SECOND = secunda
    TIME_ELEMENT_SECONDS = secunde
    TIME_ELEMENT_MINUTE = minut
    TIME_ELEMENT_MINUTES = minute
    TIME_ELEMENT_HOUR = ora
    TIME_ELEMENT_HOURS = ore
    TIME_ELEMENT_DAY = zi
    TIME_ELEMENT_DAYS = zile
    TIME_ELEMENT_WEEK = saptamana
    TIME_ELEMENT_WEEKS = saptamani
    TIME_ELEMENT_PERMANENTLY = permanent
    TIME_ELEMENT_AND = si

    27. timeleft.txt
    Cod:
    THE_TIME = Ora
    TIME_LEFT = Timp Ramas
    NO_T_LIMIT = Nici o Limita a Timpului
    MINUTE = minut ramas
    MINUTES = minute ramase
    SECOND = secunda
    SECONDS = secunde

    Dupa ce am terminat mergem in addons/amxmodx/data si deschidem fisierul vault.ini si in loc de
    Cod:
    server_language en
    punem
    Cod:
    server_language ro

      Acum este: Dum Noi 17, 2019 7:05 pm