Cs Arad Community

[Tutorial]Ce inseamna CHOKE, FPS, LOSS, LATENCY, PING   2z8bv910

Bun Venit pe forum. Te rugam sa te inregistrezi/loghezi.
A aparut sectiunea NFS (Need for Speed).Posteaza acolo o versiune de Need For Speed care sa functionaze (cand il descarci si cand il instalezi si cand te joci) si joacate impreuna cu ceilalti.
Radio20. Cel mai bun Radio. www.radio20.ro
Aici poate fi mesajul tau(Fara reclame).Trimite PM lui AnK` pentru detalii

    [Tutorial]Ce inseamna CHOKE, FPS, LOSS, LATENCY, PING

    Vasy [;x]
    Vasy [;x]
    Moderator Global
    Moderator Global

    Mesaje : 189
    Puncte : 16105
    Karma : 3
    Data de inscriere : 12/05/2011
    Varsta : 27
    Localizare : Sighisoara

    [Tutorial]Ce inseamna CHOKE, FPS, LOSS, LATENCY, PING   Empty [Tutorial]Ce inseamna CHOKE, FPS, LOSS, LATENCY, PING

    Mesaj Scris de Vasy [;x] la data de Mar Mai 31, 2011 8:26 am

    In acest tutorial o sa va explic la ce se rezuma acesti termeni des folositi in lumea CS-ului.

    CHOKE
    Apare atunci cand:
    - calculatorul tau trimite prea multe pachete la server pe secunda. De exemplu daca voi incercati sa trimiteti 100 de pachete / s si serverul accepta doar 40, chokeul va fi 60 si pratic va fi imposibil sa jucati, de aceea majoritatea serverelor sunt configurate in asa fel incat pot satisface aceasta cerinta.
    - serverul pe care joci nu poate primi toata informatia care i se trimite. Vina este a serverului, nu a jucatorului.
    - la fel ca mai sus, numai ca pcul tau nu este capabil sa primeasca informatica trimisa de la server. Cauze: Procesor supraincarcat, placa video slaba sau lag pe conexiunea de internet.
    - de asemenea, configuratia pcului vostru poate cauza si contribui la choke. Un pc cu o configuratie slab sau slab configurat sau cu setari de joc slab configurate poate cauza o grama de probleme.

    FPS
    Afiseaza cati frame pe secunda este capabil calculatorul tau sa afiseze. ODATA pentru TOTDEAUNA vreau sa intelegeti ca maximul de fps pe care ochiul uman il suporta este de 60, ce este de la 60 in sus = FALS.

    Stabilitatea FPSului este in functie de buna functionarea a placii video in primul rand, apoi a procesorului si ramilor.

    LOSS
    Lossul reprezinta pierderea de informatii intre tine si server.
    Apare atunci cand placa video sau conexiunea la internet este slaba.

    LATENCY
    Numarul de milisecunde in care o informatie ajunge la server.

    PING
    Numarul de milisecunde in care conexiunea ta ajunge la server, apoi inapoi la jucator.
    Intotdeauna pingul este mai mare decat latenta (latency), lucru pe care putin il stiti.

      Acum este: Dum Noi 17, 2019 6:37 pm